Kuyu açmak için kuraklığı bekleme.


- Çin Atasözü -




4.1.11

Hakkımda



Feng Shui’ye ilgim ilk kez  1980’li yıllarda Kuwait’te yaşarken tanıştığım Malezyalı arkadaşlarım sayesinde başladı. Bir yandan profesyonel çalışma hayatımı sürdürürken bir yandan da değişik yurt dışı kaynaklardan  Feng Shui bilgilerimi geliştirdim. 1992’de Puchong’da Feng Shui kursuna katılarak bilgilerimi pekiştirdim. Feng Shui uygulamalarında iç dekorasyon bilmenin önemli olduğunu düşündüğüm için 2004 yılında Sheffield School of Interior Design – NY’da dekorasyon kursunu tamamladım. Son olarak Hong Kong’lu Feng Shui, Çin Astrolojisi ve I Ching Ustası Grand Master Raymond Lo'dan eğitim aldım. IFSA onaylı Feng Shui ve Çin Astrolojisi danışmanı olarak hizmet veriyorum.


Grand Master Raymond Lo ve sertifikalarım


1 comment:

  1. Feng Shui uygulamalarında iç dekorasyon bilmenin önemli olduğunu düşündüğüm için 2004 yılında Sheffield School of Interior Design – NY’da dekorasyon kursunu tamamladım. feng shui

    ReplyDelete